1
C4 Picasso / Grande / Odp: Uczenie skrzyni biegów - kangury szarpanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pedro dnia Lipca 18, 2022, 11:19:00 pm »Sposób jeden:
Pedał nie ma max ale na tyle mocno by auto energicznie ruszyło z miejsca.
Temperatura na poczatku kalibracji ma być "taka jak otoczenia" zimny silnik, wtedy komputer sobie wczyta to i owo a później trzeba rozgrzać silnik o czym poinformuję w czasie procesu.
Sposób drugi:
Już na rozgrzanym silniku "A" i w podłogę aż do 4 biegu.
Zanim zaczniesz obejrzeć dolną poduszkę silnika bo ona ma duże znaczenie w trzymaniu silnika"przód tył"
W benzynie ta skrzynia ma łatwiej bo moment obrotowy jest niższy i rzadziej padają łożyska w skrzyni.
Jak poduszka sprawna to można ewentualnie jeszcze zrobić kalibrację przepustnicy bo czasem to ona jest winna szarpania a nie skrzynia.
W skrzyni ważny jest też licznik sprzęgła, im bliżej 10000 tym bardziej zużyta tarcza przynajmniej w teorii.
Pedał nie ma max ale na tyle mocno by auto energicznie ruszyło z miejsca.
Temperatura na poczatku kalibracji ma być "taka jak otoczenia" zimny silnik, wtedy komputer sobie wczyta to i owo a później trzeba rozgrzać silnik o czym poinformuję w czasie procesu.
Sposób drugi:
Już na rozgrzanym silniku "A" i w podłogę aż do 4 biegu.
Zanim zaczniesz obejrzeć dolną poduszkę silnika bo ona ma duże znaczenie w trzymaniu silnika"przód tył"
W benzynie ta skrzynia ma łatwiej bo moment obrotowy jest niższy i rzadziej padają łożyska w skrzyni.
Jak poduszka sprawna to można ewentualnie jeszcze zrobić kalibrację przepustnicy bo czasem to ona jest winna szarpania a nie skrzynia.
W skrzyni ważny jest też licznik sprzęgła, im bliżej 10000 tym bardziej zużyta tarcza przynajmniej w teorii.