Tylko mała z tyłu i odbojnik przy zbiorniczku płynu chłodniczym nie była wymieniana, nie chciał bym jej wymieniać, bo oryginał lepiej trzyma jak te "nowe".
Swoją droga tą dużą to masakrycznie się wymienia bez demontażu półosi.
Z tym magicznym szarpnięcio-stuk jest historia i się przyzwyczaiłem, a dość sporo czasu i pieniędzy włożyłem.
Próbowałem z wtryskami, pompą WC i w baku, regulatorem ciśnienia, czujnik ciśnienia, obudowa filtra paliwa, poduszki (nie wszystkie), sprzęgło, egr, czyszczenie czujników wałka i obrotów. Nawet chip zrobiłem, bo podejrzewałem mapę, ale nie tu wina. Przeważnie problemy malały jak ruszałem układ paliwowy, ale teraz to już wszystko ma wpływ, nawet podładowanie aku i zmiana ustawienia skrzyni. W ogóle jaki to ma wpływ?
Podejrzewam luzy na skrzyni lub na całym układzie, koło pasowe i kierowca hehe